De sales management aanpak van Boosting People is gebaseerd op een aanpak waarbij product/doelgroep-combinaties (PDC) centraal staan. Een PDC is een combinatie van een product of een dienst gericht op één specifieke doelgroep. Hoe gerichter en specifieker deze combinatie is, hoe groter de kans is op succes. Wanneer u in staat bent om unieke PDC’ste formuleren, dan creëert u:
Om te ontdekken welke PDC’s binnen uw bedrijf geformuleerd kunnen worden, hanteert Steyn&Allberg een unieke schematische aanpak. Wilt u meer weten over Sales Management? Vraag dan meer info op via bovenstaande button.
Verkoopargumentatie en het duiden van onderscheidend vermogen speelt bij sales management een belangrijke rol. De aanpak van Boosting People is gebaseerd op een doelgroepgerichte aanpak. Door deze aanpak bent u in staat uw commerciële boodschap en verkoopargumenten veel specifieker te richten op de behoefte van de klant. U kunt de taal van de doelgroep beter spreken, waardoor uw boodschap eerder als interessant wordt beoordeeld.
Conclusie: U vergroot uw verkoopkans!